Nauczyciele
NAUCZYCIELE
Pomoc nauczycielom w rozwiązywaniu konkretnych problemów dydaktycznych i wychowawczych:
Lp. |
Rodzaj działania |
Dla kogo? (nauczyciele jakich typów szkół i placówek) |
Realizatorzy |
|
Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli w sprawach: związanych z trudnościami w uczeniu się oraz wychowawczych dotyczących konkretnego ucznia/uczniów |
SP, szkoły ponadpodstawowe |
M. Załuska |
|
Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli w sprawach: wychowawczych |
Nauczyciele wszystkich typów szkół |
E. Górczyk |
|
Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli w sprawach: związanych z trudnościami w uczeniu się oraz wychowawczych dotyczących konkretnego ucznia/uczniów |
SP, szkoły ponadpodstawowe |
Samodzielnie lub we współpracy z B. Walczak, M. Lewirowska, M. Szymonik, A. Tucholska |
|
Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli w sprawach: Wychowawczych i dotyczące problemów rozwojowych |
Przedszkola, SP |
M. Talarczyk-Molewska |
|
Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli konsultacje dotyczące problemów wychowawczych |
nauczyciele wszystkich szkół |
B. Walczak A. Tucholska |
|
Pomoc dla nauczycieli uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – CYKLICZNE SPOTKANIA DLA NAUCZYCIELI – 1 x w miesiącu Celem spotkań będzie wsparcie osób pracujących przede wszystkim z uczniami posiadającymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. |
Wszystkie typy szkół i przedszkoli |
W. Machul |
|
Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli w sprawach: Zaburzenia mowy u dzieci i uczniów |
p-le i szkoła podstawowa |
J. Skrzypczyńska |
|
Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli w sprawach: organizacji pomocy psychologicznej w szkołach, tworzenia IPET-ów, radzenia sobie z problemowymi zachowaniami (zaburzenia zachowania, ADHD, zachowania opozycyjno- buntownicze), pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami, dostosowania wymagań edukacyjnych, wspierania uczniów z trudnościami w uczeniu się (specyficznymi trudnościami: dysleksja, dysgrafia, dysortografia oraz inteligencją niższa niż przeciętna), rozwijania kompetencji emocjonalno-społecznych uczniów od 9 do 12 roku życia, diagnozowania uczniów na terenie szkoły, rozwiązywania konfliktów w szkole. |
Nauczyciele przedszkoli oraz wszystkich typów szkół |
W. Machul |
|
Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli konsultacje dotyczące problemów wychowawczych |
nauczyciele wszystkich szkół |
M. Lewierowska lub z A.Tucholska |
|
Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli w sprawach: Wychowawczych i dotyczące problemów rozwojowych |
Wszystkie typy szkół |
M. Matuszewska
|